Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Om man tänkt krocka ja!Säkerhet...
Jag åker hellre i en hytt av stål än en påbyggd hytt av trä och glasfiber.
Visa bilaga 200078
Otroligt fånigt.Om man tänkt krocka ja!
Kan man kanske säga också om påståendet att helintegrerade är uppbyggda av trä och glasfiber, det finns andra konstruktionerOtroligt fånigt.
Jag gjorde ett ; & ) varför det inte kom med vet jag inte.Otroligt fånigt.
Alla helintegrerade husbilar har inte cockpit uppbyggd i trä, det är nog bara budgetbilarna.Säkerhet...
Jag åker hellre i en hytt av stål än en påbyggd hytt av trä och glasfiber.
Visa bilaga 200078
Ok, man lär sig nåt nytt varje dagKan man kanske säga också om påståendet att helintegrerade är uppbyggda av trä och glasfiber, det finns andra konstruktioner
Ok, man lär sig nåt nytt varje dagAlla helintegrerade husbilar har inte cockpit uppbyggd i trä, det är nog bara budgetbilarna.
På min gamla helintegrerade premium bil saknas bar motorhuven, det övriga i deformationsdelarna är kvar, sen är det påbyggt ytterligare skal i glasfiber/stål, samt störtbåge.
Så enligt mej så är en helintegrerad husbil säkrare vid krock i frontpartiet.
OkJag gjorde ett ; & ) varför det inte kom med vet jag inte.
Men det kallas humor...
Ps även här var en smily inlagd, dock en annan variant
Men hur får du dit dina smily? Mina försvinner bara.
Kan man kanske säga också om påståendet att helintegrerade är uppbyggda av trä och glasfiber, det finns andra konstruktioner