• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hej till alla !

• Startad av Startad av F.d. 10270
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 10270

Guest
Hoppat in som nykomling, har ingen husbil ännu men tänkte hyra en för att testa i sommar o åka upp till Norrland och tuffa runt på bl.a :rolleyes: Vildmarksvägen.
Någon som åkt denna väg ?

Sv: Hej till alla !

Hej bengut!
Vi startar från Göteborg på fredag för att åka upp till Kilpisjärvi (Treriksröset). Gör avstickare in bl a på Vildmarksvägen.
Sök på Vildmarksvägen och du hittar en hel del info.
Kanske ses!

Hej

Har inte semester just nu även om man kanske behöver det känns det som.
Låter trevligt med Treriksröset också, det måste jag kolla vidare på.
Gardera med mycket myggmedel,läste i tidningen häromdagen att myggplågan kommer bli svår och tidig i Norrland pga väderläget.

Hej igen!
Jodå, vi har börjat med att köpa var sin mygghatt på ÖB, runt 20kr. Dom ser för j-a ut på huvudet men vad gör man inte för att freda sig.
Skall sedan köpa myggmedel men tänkte göra det norröver där det är "hemmamarknad" för sådant.

Tillbaka
Toppen