• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HEJ Sture i Pajala

lars o margareta

FD HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Hej på er , hur går det med nya bilen, vi plockar in å ur för att hitta dom bästa lösningarna , men nu tror vi att hittat rätt,,

Senast ändrad:
Sv: HEJ Sture i Pajala

Har nog stuvat om 5 ggr. men nu börjar jag bli nöjd var och hämtade ett nytt reservdäck idag annars går allt bra.Mvh 220 Sture i Pajala:cool::cool:

Här går det också bra ! Var ute förra helgen med husbilen och allt fungerade perfekt. Kände oss tvungna att kolla om vår nyinköpta elgrill funkade.Det gjorde alldeles utmärkt ! Grillade ett par laxkotletter till full belåtenhet:yes:.I vår förra husbil hade vi kolgrill.Tycker det blir för smutsigt överallt.

Senast redigerad av en moderator:

Har nog stuvat om 5 ggr. men nu börjar jag bli nöjd var och hämtade ett nytt reservdäck idag annars går allt bra.Mvh 220 Sture i Pajala:cool::cool:
Jaså du litar inte heller på repsastsen
En fråga , är det Sture som står för skrivandet, här är det Lasse,Ps åker ni förbi huddik , så gör inte det , Välkommna plats med sjöutsikt finnes finnes för övernattning, DS

Senast ändrad:

Skrivandet på hbk s sida så är det jag får ibland en tillsägelse om mitt skrivande min Fru är lärare och det ska inte slarvas med skrivandet gäller punkter kommatecken mm. Mvh 220 Sture i Pajala:spinny:

Skrivandet på hbk s sida så är det jag får ibland en tillsägelse om mitt skrivande min Fru är lärare och det ska inte slarvas med skrivandet gäller punkter kommatecken mm. Mvh 220 Sture i Pajala:spinny:
Tack för det , inte så noga m grammatiken , vi är den åldersgruppen ,som bara gick 7 år o knappt det ,skolarbetet låg liksom inte överst på listan, alla förstår oss nog ändå, det är bar datan som inte fattar röda streck hit o dit;;

Tillbaka
Toppen