• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hej på er alla!

F

F.d. 9156

Guest
Jag har följt forumet på husbilsklubben en längre tid och har idag valt att gå med som medlem. Orsaken till detta, det är ett helt fantastiskt forum och vilken stöd och hjälp man får i olika frågor. Vi heter Uffe och Eva och bor i det vackra Sorunda i Nynäshamns kommun. Vi är ägare till Adriatik 665 SP 2004, det är vår andra husbil. Tidigare har vi släppat på vagn i många år. Vi har åkt mycket i gamla öst europa såsom Polen, Rumänien mm. Tack för en bra hemsida och vi hörs, Uffe R

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Hej på er alla!

Hej och välkommen till klubben Uffe!
Jag tog fasta på det du skrev "Vi har åkt mycket i gamla öst europa såsom Polen, Rumänien mm", det är dit vi har planerat att åka men inte vågat ännu pga alla fördomar man har om dessa länder. Ska bli intressant att ev få läsa om era erfarenheter så småningom. Vi kanske återkommer med en del frågor när det blir aktuellt.
:yes:

F

F.d. 6238

Guest

Hej Uffe och känn dig välkommen i gemenskapen önskar Monica o Kurt i Göteborg
:D:D

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:music-icon: Hej och Välkomna till Husbilsklubben.se :music-icon:

Hoppas att ni ska trivas i och med gänget här på sidan och i klubben.

:D :music-icon: :D :music-icon: :D

F

F.d. 9156

Guest

Vi har åkt i Polen, Rumänien, Ungern, Slovakien, Tjeckien, Slovenien och Kroatsien.
Polen har vi varit dom 5 senaste åren och det är ett land som går snabbt fram. Vägarna har blivit klart bättre. Rumänien är ett land som man går ca 20-30år bakåt i tiden, dåliga vägar, hur mycket vild hundar som helst. Vi har aldrig varit utsatta för rån eller något liknande. Däremot är folket vänliga och hjälpsamma. Jag återkommer om mer info senare.

Senast redigerad av en moderator:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2025

Hjärtligt välkomna till gemenskapen och visst håller jag med om att det är ett fantastiskt forum!:) :) :)

Ser väldigt mycket fram mot att få ta del av era berättelser från resorna österut.

/Per

Senast ändrad:
F

F.d. 52938

Guest

Hej Uffe ! Är nog lite intr.av Polen som sem.,husbilsland .Läser gärna mer om era resor,allt nytt är kul. Mvh Frank59:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:

Toppen