• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej Carina Gunnar.

F

F.d. 6238

Guest
Jag kollar just nu att ni är ute i Cyber och jag gör en test, jag skall försöka att få direktkontakt med Er.

ÄR detta möjligt.
:confused: Var är Ni oh var står Ni hls
Monica o Kurt.
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.429
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Hej Carina Gunnar.

Hej Monica & Kurt,

Vi har precis kommit till Sunbyholm, utanför Eskilstuna.
Vanligtvis brukar det vara både husbilar och husvagnar här, men nu är här tomt
Sitter och tittar på solnedgången över Västerås
:wink: Hälsningar Carina & Gunnar
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Hej Carina Gunnar.

Detta är ju helt otroligt.
Det tog cirka 15 min. för att få direktkontakt med Er. HELT OOOTROLIGT.
Det visar sig att detta är det rätta forumet med att få kontakt med varandra.

Ja vi sitter här och tittar ut från ett regnigt Göteborg. Men i morgon så kan vi inte hålla Husbilstarmen lugnt, utan vi måste bara åka ut. Vi kommer att åka till Stocken i Bohuslän.

Vi tänker gå på Deras PUB och skämma ut oss lite granna. Vi tänkte att berätta en del dåliga historier " Som alla har hört förut " och sedan skall vi ljuga en del och berätta historier som inte är sanna.
Detta enligt God husbilsklubben.ses sed.
Vi kommer dessutom att testa våra nya bodelsbatterier, Hälsningar från Monica o Kurt.
;) ;) :D :D
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Hej Carina Gunnar.

Hej Hej
Ja Carina och Gunnar vi träffades nyligen i Fagersta vi sitter nu i Kristinehamns gästhamn med uppehåll och 15,8 grader 12 st bilar på plats men bara vi i Husbilsklubben.se Och Monica & Kurt välkomna till västkusten hoppas att vädret skall visa sin bästa sida de närmaste dagarna så ni får en härlig vistese där. Vi som bor i Vargön och har kort resväg kanske åker dit till helgen.
Hälsningar Nisse o Britta
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Hej Carina Gunnar.

Till Postis.
Tänkt vilket otroligt forum detta är. Vi kan ju nå alla i klubben på några sekunder samtidigt.

Hoppas att vi ses i Bohuslän.


Till Carina o Gunnar:
Vi fick tummen ur tillslut och vi bestämde oss för att åka till Skattegården. Det blev ju så bra sist. Dessutom skall vi till Fegen och sedan till Figeholm.

Hoppas att NI får en fortsatt trevlig resa - inte bara i Cyber- utan även i verkligheten, hälsar Monica o Kurt från ett något regnigt Göteborg.
:D :D :D :D :D :D
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.429
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Hej Carina Gunnar.

Hejsan Nisse & Britta,

Det var verkligen kul att ses, vilken fullträff att vi såg er precis när ni svängde in på bensinmacken.
Vi åkte vidare till Sätra Brunn, tog en promenad runt området och såg att kyrkdörren stog öppen så vi gick in och hamnade mitt i en veckomässa, fick nattvardsvin och syndernas förlåtelse och Gunnar har inte svurit på hela kvällen :twitcy:

Hälsningar Carina & Gunnar
 
Toppen