Kenneth johansson2
HBK Medlem
Någon som vet vad det kostar att eftermontera en Head Up display i husbilen (typ Peugeot på plexiglasskiva) eller annan modell ?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Finns massor av det du söker på tex Amazon och liknande.Någon som vet vad det kostar att eftermontera en Head Up display i husbilen (typ Peugeot på plexiglasskiva) eller annan modell ?
Ett tips bara den finns på Amazon för 451 kr med gratisleverans,![]()
GPS-baserad hastighetsmätare med 2,2-tums TFT LCD-display och Head Up
Handla hos oss och få professionell support för din egen installation. Husbilsvloggen Erbjuder även Installation och Konfiguration för denna GPS-baserad Hastighetsmätare i Husbil eller Personbil. Klicka här för Kontakt/Boka Söker du efter en smart och tillförlitlig hastighetsmätare för din...husbilsvloggen.shop
Kolla på den här
Det kanske är där Husbilsvloggen köper dem?Ett tips bara den finns på Amazon för 451 kr med gratisleverans,
Ja troligen eller från kinaDet kanske är där Husbilsvloggen köper dem?
Pålle
Det finns ett flertal, har dock inte testat någon.Jag hade ett tillägg i Sygic navigation för mobilen som hade HUD, bara att lägga mobilen på lämpligt ställe nedanför vindrutan, så fick man de uppgifter man ställt in i rutan. Måste finnas HUD appar också.