Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Fungerar alldeles utmärkt. skaffa ett tomt USB lägg till en map och döp den till Garmin lägg .gpi filerna i den och anslut till kabeln från Kenwooden.Kapa tråden lite: Går det att lägga in HBK platser även i en Kenwood som har garmin kartor?
Tack , går det att lägga den i sd mini minnet som nya uppdateringen för kartor ligger i?Fungerar alldeles utmärkt. skaffa ett tomt USB lägg till en map och döp den till Garmin lägg .gpi filerna i den och anslut till kabeln från Kenwooden.
Tror inte det. det är inget jag har lyckas med i alla fall.Tack , går det att lägga den i sd mini minnet som nya uppdateringen för kartor ligger i?
Minnet måste var formaterat med FAT och inget annat.Om det inte fungerar för er att ladda in programuppdatering och kartor prova med ett annat filsystem på minnet, om jag inte minns fel så kom jag fram till att det skall vara FAT. Krånglade länge och väl med NTFS och då fick jag det inte att fungera. Eller var det tvärt om.