• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK rabatter

• Startad av Startad av F.d. 58573
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 58573

Guest
Hemligheter?

För att kunna läsa på om vilka rabatter klubben har lyckats förhandla sig till så måste man uppenbarligen ingå i en speciell arbetsgrupp.

Finns det något annat sett att få reda på om, och i så fall var, vi har rabatt på byte av gasolflaskor? Se mina inlägg under "gasol" idag.

aake

Sv: HBK rabatter

Troligtvis har du varit inne i HBK:s arbetsgrupper under rabatter. Jag skulle tro att det är bara öppet för de personer som ingår i respektive arbetsgrupp (egen gissning).
Om du istället går in under Rabatter och Tips
http://www.husbilsklubben.se/forums/f144/
så kanske du hittar vad du sökte?
MVH Annette

Jag har nog missuppfattat dig Aake, ser att du redan visste om arbetsgrupperna, så strunta i mitt förra inlägg, mvh Annette

Inte dåligt att få rabatt med 25% de kan väl inte överleva så länge,jag har försökt att få 10%,stopp o belägg blir det då.
Men höjer de de ord priserna då kanske man kan få rabatter på gasol.
Men jag har säkert fel:confused:/susanne

Ragge/susanne
Även med 25% rabatt så har gasolbyte på Såifa/Preem/ÅFA kostat betydligt mer än hus de flesta husvagnsfirmor och så skulle det ha varit även nu om jag hade fått rabatt på dessa 615:-.
aake

Tillbaka
Toppen