• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Havanaiser på utställning

F

F.d. 17664

Guest
Hej !
Vad kul och se att det är så många som är på utställningar och har husbil med sig. Vi har nyligen skaffat husbil och bara hunnit vara till Sundsvall med den på utställning. Vi har 3 st Havanaiser, finns det någon mer där ute i landet som har Havanaiser :)
 
F

F.d. 2436

Guest
Sv: Havanaiser på utställning

Hej!

Vi har också en havanaise som heter Tilda och är 5 år. Vi ställer inte ut henne för vi vill ha henne kortklippt (det är bekvämast så).

Lycka till på utställningarna!

Eva och Bernt
 
F

F.d. 17664

Guest
Sv: Havanaiser på utställning

Å vad söt hon var Tilda ! Vem vet nå´n gång kanske brudarna möts efter vägarna och kan busa med varandra :p Har precis gjort en hemsida om våra havanaiser, gå in så kan vi kanske höras mer ang våra raringar. VÄLKOMMEN - www.123minsida.se/

Stina och Christer
 

Berra

FD HBK Medlem
Inlägg
462
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Havanaiser på utställning

Hej jag heter Tristan och är en kille på 2 år.Jag åker husbil,Cykel och jagar golfbollar
när matte och husse spela. Vi kanske ses i sommar någonstans .

MVH tristan matte-husse hälsar också
 
F

F.d. 2436

Guest
Sv: Havanaiser på utställning

Hej!

Det var en jättefin hemsida på charmtrollen!

Eva o Bernt
 

IngeroÅke

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
1488
Medlemskap
2024
Sv: Havanaiser på utställning

Hej på er i Örebro. Vi har också börjat åka på utställningar, just nu är det Norge som gäller. Vi kommer att ses framöver med våra havanaiser på utställningar i Sverige. Vi håller på att göra om lite i husbilen för att kunna få med oss dem säkert och bekvämt.
Ha det så bra tills vi hörs igen. Inger och Åke i Karlstad
 
Toppen