• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elsystem Hastighetsmätare Iveco Daily 2

• Startad av Startad av Uffewa
  • Startdatum Startdatum
U

Uffewa

Guest
Hej Alla! Jag har problem med min hastighetsmätare som oftast inte vill visa något men då och då fungerar. Råkar det finnas någon i Göteborgsområdet som har en Daily 2(89-99) och kan tänka sig att jag kan möta er och prova min i eran och tvärtom för att säkerställa om min hastighetsmätare är slut eller ej. Det är otroligt svårt att hitta begagnade i hela Europa just nu.
Vänligen
Ulf
070874826220200502_113048.jpg20200502_113100.jpg

Hej Alla! Jag har problem med min hastighetsmätare som oftast inte vill visa något men då och då fungerar. Råkar det finnas någon i Göteborgsområdet som har en Daily 2(89-99) och kan tänka sig att jag kan möta er och prova min i eran och tvärtom för att säkerställa om min hastighetsmätare är slut eller ej. Det är otroligt svårt att hitta begagnade i hela Europa just nu.
Vänligen
Ulf
0708748262Visa bilaga 192473Visa bilaga 192474

Pröva att kontakta:

Dom sysslar med att reparera och kalibrera bilinstrument och kan förmodligen kolla den åt dig! :)

Tillbaka
Toppen