• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Har ni erfarenhet av CamperClean automater

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lgnbml

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
30041
Medlemskap
2025
Kan konstatera att fler campingar/ställplatser har börjat med Automater för tömning av toalett kassetterna, träffade en man som påstod att han kände till flera som fått sina kassetter skadade så de börjat läcka vid tätningen, finns det fler som upplevt samma sak.

Tommy N

HBK Medlem
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Har läst att man inte ska använda den för ofta , den torkar visst ut packningen, Har själv bara använt den 3ggr på 4år
Man kan ha en flaska av denna eller liknande fabrikat och spraya någon gång per säsong så kommer man förbi det problemet . Har fortfarande originalkassetten från 2018 och inget läckage. Så gör jag
Tommy

Tompan60

HBK Medlem
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Kan konstatera att fler campingar/ställplatser har börjat med Automater för tömning av toalett kassetterna, träffade en man som påstod att han kände till flera som fått sina kassetter skadade så de börjat läcka vid tätningen, finns det fler som upplevt samma sak.
Jag var på ställplatsen gränna hamnen. Där var den gratis att använda. Körde den 2 ggr på en gång. Rent och fint. Men som nån sa. Kemmedel var lite mesigt. En doft dagen efter. Men det var nått biologiskt så kanske därför. Fortsätter med bra kemkuddar. Luktfritt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen