• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Handbok

Dorita o Pelle

HBK Medlem
Inlägg
73
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1486
Medlemskap
2024
:spinny:Jag saknar en hanbok till bodelen till min EURAMOIL CONTURA 632 SB 05. Betalar för en kopia Tack på förhand.
 
Senast ändrad:

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: Handbok

Ni menar helt enkelt att ni saknar instruktionsboken till bodelen. Det borde väl finnas någon i våran klubb som är så snäll att han kunde kopiera sin och hjälpa er eller hur klubbmedlemmar!!
 

MiKi

HBK Medlem
Inlägg
530
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024
Sv: Handbok

Jag liksom Dorita saknar manual till Euramobil. I mitt fall en VBF 650 Sport -05 som jag provat att fråga Euramobil om, utan respons. Dom torde vara såpass snarlika? att om någon har så passar det nog oss båda? Betalar också men har tillgång till kopiator så om någon behöver är det gratis...
Mvh Marita
 

MiKi

HBK Medlem
Inlägg
530
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024
Sv: Handbok

Dorita! Jag har nu en svensk manual till bodelen till min VBF 650 Sport. Tror den passar till din också? Kan kopiera upp den och skicka om du vill?

Mvh Marita
 

Dorita o Pelle

HBK Medlem
Inlägg
73
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1486
Medlemskap
2024
Sv: Handbok

Tack det vore jättesnällt om du kunde göra det. Kan du skicka den till Dorita Ljung, Trollsatvägen 2A 14871 Sorunda. Tack på förhand, god jul.
 

MiKi

HBK Medlem
Inlägg
530
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024
Sv: Handbok

Jag skickar den på måndag. Den jag har är i katalogform typ halv A4 som jag kopierat till liggande A4. Kopierat på bägge sidor för att hålla ner antal och volym.
God Jul tebax!

Mvh Marita
 
Senast ändrad:
Toppen