• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

" han är död,Jim"

Fincan

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2025
fler än jag som får detta otrevliga ,hastiga, meddelande på dator?
jag har på 2 stycken datorer råkat ut för detta.

mvh
Fincan

F

F.d. 53059

Guest
Sv: " han är död,Jim"

Jag har råkat ut för detta. Googlade och fann att det är webbläsare chrome som har detta som felmeddelande när viss webbsida inte svarar eller laddas upp. Inget att oroa sig för det är inget virus.

Fincan

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2025

Ja jag hittade det också, har väl med minnet att göra, antar jag.

fincan

F

F.d. 14324

Guest

Japp, det händer emellanåt och det är ett meddelande som ligger i linje med vad jag klarar av att förstå, jag menar om det dyker upp ett felmeddelande med massa ord som jag inte förstår så blir jag lite orolig om jag eventuellt kan ha ställt till med något som jag inte kan reda ut själv.
När det står: "Den är död jim" så brukar jag tänka: Ja, det var väl det jag trodde!

mvh jocke

C

cheetah1

Guest

"He's dead, Jim" är en referens från Star Trek som Google har använt sig som felmeddelande när något kraschar i Google Chrome. Inget farligt med andra ord, bara ladda om sidan.

Toppen