• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hamnen....

GöranH

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
307
Medlemskap
2022
Hej på er där ute,Någon som känner till ifall man kan stå nere i gästhamnen i Söderköping?

Sv: Hamnen....

(jepp, de har full avgift o Quickstopp....160/60...tror jag.)

OBS ! Rättelse, detta gäller Söderhamn o inte Söderköping...Söder var rätt iaf ;)

Senast redigerad av en moderator:

Tack för det Rollerteam,kanske du har en väg beskrivning åsså eller en kordinat.Är det många platser där?

Hej..blev tyvärr lite fel i hastigheten igår, hade inget ang hamnen där, det närmaste är nog i Mem o Stegeborg.

Mvh

ok,tack ialla fall.Har hört att det går att stå nere i gästhamnen.Får väl åka dit å undersöka saken

Hej Göran

Jag var i gästhamnen tidigare i veckan och parkerade personbilen där. Vad jag minns så fick man parkera 4 timmar på dagen och sedan var det fritt på natten. Stod inget förbud om övernattning i bil. Dock fanns den obligatoriska skylten med ett tältförbud.

Hälsningar Kenneth

Det finns plats att stå på nere vid hamnen där turbåten utgår.
Det finns även eluttag som man får använd om man betalar i turistbyrån.
Detta gäller Söderhamn!!

Senast ändrad:

Hej, Vi stod där förra sommaren med flera husbilar. Parkeringen på västra änden av hamnen vid kanalen, märkt som P-plats.
Inga som helst problem. Bra grillning på kanalvallen och fina solnedgångar!
Hälsning
jyrki

Vilken Söder.... gäller dessa uppgifter? Det blev ju lite missuppfattning i början av tråden.

undrar EssoJ

Jag skulle tro att man menar Söderköping iaf gör jag det. Man pratar om kanal och Mem m.m.

Kenneth

Från början var det Söderköping ialla fall :0).Tror nog de flesta förstår det,det va ialla fall det jag mena.

Tillbaka
Toppen