• Nu finns det en Beta test av Nya Husbilsplatser!
    En beskrivning av nya funktioner hittar ni på : Klicka Här för Instruktion.
    Eller direkt till nya Husbilsplatser : Klicka Här för Nya Husbilsplatser.
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hajka Ugn

Twin640

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
28718
Medlemskap
2025
Hej är det någon som har provat hajka ugnen?
Jag tycker att den verkar intressant då den har slät innerdel och kan allt som omnia ugnen kan
(enligt reklam) Någon som vet var den finns att titta och klämma på?

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025
Den enda info jag hittat är en enda (alldeles för) lång film på Youtube, och allt han lagar tycker han smakar gott. Hur den är att hantera, rengöra etc. får vi dock inte veta - ej heller hur den är i jämförelse med Omnia-ugnen.

Pålle

Beda & Botvid

HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
22260
Medlemskap
2025
Som av en händelse blev det både god köttfärsgratäng och sedan hemgjord äppelpaj på ” franska ” äpplen idag, sista dan innan vi når Tyskland på väg hem.. Omnian levererar god mat varje dag…. Eller..??är det min fru som gör det..

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Den enda info jag hittat är en enda (alldeles för) lång film på Youtube, och allt han lagar tycker han smakar gott. Hur den är att hantera, rengöra etc. får vi dock inte veta - ej heller hur den är i jämförelse med Omnia-ugnen.

Pålle
Den långa filmen typ 40 min kändes som en reklamfilm tycker jag.

bengtic

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
39269
Medlemskap
2025
Jag antar ni menar vispops video den handlar nog mest vad han tycker själv och tipsar om och hade jag vetat om den ugnen hade jag inte köpt den jag har nu. Så bra tips. Se gärna på hans långa videor när han kör runt i europa och visar helt enkelt hur det ser ut genom bilfönstret på en massa småvägar.

håkansson2

HBK Medlem
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2026
Tittade på hans egna sida o klickade på "beställa", tänkte jag skulle få fram ett pris. Kollade inte så noga men såg ett fyrsiffrigt tal som kan ha varit ett pris. Lämnade sidan.

Toppen