• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Högtalare Fiat 2012

F

F.d. 52969

Guest
Hej! Någon som vet vad det sitter för högtalare i hytten På Fiat 2012. Tänkte jag skulle byta min cd/radio till något bättre (tips mottages gärna) tror att det kan vara en fördel om jag vet vilken typ av högtalare (watt m.m) som sitter installerat när jag skall välja spelare.

Leif

Kullen19

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
10670
Medlemskap
2025
Sv: Högtalare Fiat 2012

Jättebra fråga :)

Är också intresserad av att uppgradera så kom igen nu kära audiofilvänner

Eller som Farbror Barbro säger

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet "

Detta är alltså seriöst menat. Bara så det inte blir några missuppfattningar, orginalstereon kanske räcker men bättre högtalare är nog ett måste, kanske en sub också ?

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026
Sv: Högtalare Fiat 2012

6.5" i dörrarna plus diskanter i A-stolpen. Effekttåligheten är inte så intressant om man inte ska köra dom på slutsteg. En modern bilstereo lämnar ca 4x15W oavsett vad det står för glädjewatt på dom.
Alpine låter mycket bra och har ett trevligt pris, årets modeller startar på 1295:-.

Peter :)

Toppen