• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hållare för iPAD Mini

KOKKAKI

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
9452
Medlemskap
2025
För att slippa fönster fäste för min iPAD Mini köpte jag en hållare hos Kjell&Company pris 149:-. Kapade till en rostfri plåt 1,2 mm tjock och 30mm. längre än hållaren, borrade och gängade för 3mm maskinskruv med låsmutter att fästa på baksidan. fäste ett vitt pappersark med dubbelhäftande tejp på baksidan av hållaren gnuggade med baksidan av en blyertspenna för att få hålbilden, fäste sedan papperet på plåtens baksida körnade 4 märken i överkanten av papp mallen, borrade och gängade. Skruvade i skruvarna lagom hårt så att hållaren går att ta loss från plåten men inte glappar. Sedan är det bara att trycka ner plåten mellan backkameran och sidopanelen. På detta vis slipper man att iPADén skymmer sikten framåt men är ändå lätt åtkomlig. Bifogar några bilder. Den lilla luckan på framsidan av hållaren är lätt att lossa med en spetsig skruvmejsel, då kommer man åt att sätta skruvarna på plats.

Bilagor

• iPAD hållare 1.jpg
    iPAD hållare 1.jpg
    939 KB · Visningar: 16
  • iPAD hållare 2.jpg
    iPAD hållare 2.jpg
    402 KB · Visningar: 16
  • iPAD hållare 3.jpg
    iPAD hållare 3.jpg
    713,6 KB · Visningar: 13
  • iPAD Mini.jpg
    iPAD Mini.jpg