• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Här kommer en till

F

F.d. 2692

Guest
Hej alla,
har varit inne en tid nu som intresserad och läst era inlägg och har nu konstaterat att här måste man ju vara med. Så förhoppningsvis om allt klaffar så är jag medlem imorgon (betalt via internet). Är en glad skåning som flyttade till Hönö 1984 (talar fortfarande skånska) och har efter hyrt en del husbilar nu gått och köpt mig en husbil (förlåt, jag och min sambo, hon kommer säkert att läsa detta också). Det blev en Hymer Van 522, vi är ju bara 2 så det är stort nog. Premiären blir om en vecka och går till Danmark via Göteborg-Fredrikshamn. Margit (sambon) som är biolog har då bestämt att Jesperhus är ett måste, och naturligtvis genom Skåne hem via Öresundsbron. Så mina vänner är det något särskilt vi ska tänka på när det gäller Danmark eller någon kanske har några bra tips på bra campingar på vägen.
Hälsningar från nästan nybörjare.
Jan och Margit
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Här kommer en till

Hej på er

Välkomna till Husbilsklubben.se hoppas att ni ska trivas i och med gänget.
Vi ska oxå till Danmark, fast vi åker in och ut nere i Skåne, med start på to kväll.
Kanske ses vi någonstans på mitten, man vet aldrig. Ha en trevlig resa.
Tips har jag inga att ge dig annat än att kolla husbilsplatserna i listan vi har, när du är medlem.

Ha de
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Här kommer en till

Välkommen i klubben. Kul med ytterligare en medlem från denna sidan av Sverige.
Vågar inte skriva fr--sidan:wink:
Hoppas du skall trivas och ta del av och ge information till vår gemenskap.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Här kommer en till

Robert, du skriver exact som jag tänker. Instämmer fullständigt, hls nr 35.;)

:D
 
Toppen