• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hämtar min Carthago

Sv: Hämtar min Carthago

Tjena grabben nej det är nog inget att ha men tänkte prova ett nytt märke en stund men jag är inte sämre en jag kan ändra mig

Lite nyfkna ...vilken modell blev det ?

Britt o Roger ( Som har en Carthago 47 I till påseende i helgen !! )

Senast redigerad av en moderator:

Ja skulle det inte vara nå´t för dej, så kan vi väl byta "rakt över" :D:D

Vad gör man inte för en kompis! :tongue:

Kåre

Trevligt, vi blir fler, vi hämtar vår Carthago också nu på tisdag den 7:e, och åker direkt mot sydeuropa.

Har aldrig kört Carthago än, bara provsuttit en med Fiat-chassi. Hoppas på det bästa. Motorn är Mercedes 3l, med automat och modellen I44 -08.

Var hämtar ni eran?

Hälsning jyrkla/274

Finns det någon märkesklubb för Carthago förresten ??

Britt :wub:

Hej Carthagofrik Sitte just nu utanför Växsjö i vår T51 har haft den i 4 månader. Och kan säja att vi har varit ute var helg. Vi är nöjda med köpet.Nils

Hej Hymer?frik,

Vi åker Tyskland, Belgien, Frankrike, Nord-Spanien, Portugal ner till Algarve-kusten, sedan
Costa de la Luz i Spanien och sedan Solkusten vid Malaga, Fuengirola. Tar säkerligen en månad i Marocko också under januari, och sedan tillbaka till Portugal.

Vi fricampar mestadels, åker bara till campingar att tvätta kläderna kanske 1 dag av 14, därför Portugals sydkust, jättetrevligt, vackert och vänligt mot husbilar.

Hemåt någon gång i maj/juni nästa år.

Vi kanske syns, vore trevligt!
hälsning jyrkla

Hej alla nya Carthagoägare!
Om ni meilar ert intresse till kare.ehn@telia.com så får ni kontakt med Carthagoklubbens kontaktman.
Välkomna skall ni vara som ägare till en Carthago.
Anders.B

Hej Smeden

Carthagom är säkert till salu, jag har själv varit hos P-O och tittat på hans tysk-impotrerade bilar( hymer och pilot tror jag det var år -06 och-07) men hah verkar inte billig

Jerkerfot ville bara säga att jag bara har hållit mig till Hymer hitills aldrig ägt en Pilot och aldrig varit dyr.

Tillbaka
Toppen