• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hälsningar från Alingsås

• Startad av Startad av F.d. 3260
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 3260

Guest
Hej!
Vill bara som ny medlem hälsa till alla tidigare medlemmar. Bor i Alingsås och är helt ny husbilsägare. Jag och sonen har varit ute de senaste tre helgerna med vår nygamla bil. Första helgen på Laxsjöns camping-fint ställe men tyvärr dåligt väder, andra på Kinnekulla - kalasfint och nu senast i Gränna- vid fäljeläget - toppenfint. Nästa gång blir det nog en tripp till Visingsö som våra grannar just besökt. VI är nyligen återflyttade efter att ha bott utomlands i många år - så vi har mycket att se av Sverige. Vi tillönskar alla en trevlig husbilssommar. Hoppas att vi ses på något av klubbens evenemang i sommar. (Spelar och sjunger gör vi båda två - så lite underhållning kan vi kanske bjuda på)
Hälsningar
Claes och Rasmus i Alingsås:music-icon:

Sv: Hälsningar från Alingsås

Välkomna till Husbilsklubben.se
Hoppas ni skall trivas hos oss, här trivs vi och byter erfarenheter och får tips.

Senast ändrad:

:D :D Hej På Er grannar.
Trevligt att höra från grannar som kommer från Alingsås.
Min Släkt kommer från Alingsås. Hälsar medlem nr. 35 från Gbg.:music-icon: ;)

Hej på er

Välkomna till Husbilsklubben.se hoppas att ni ska trivas i och med gänget.

Ha de

Tillbaka
Toppen