• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Häftig husbil!

HenkeAls

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
35376
Medlemskap
2025
Träffade på denna något ovanliga husbil på ställplatsen I Warnemunde. Observera bakgavellyft som balkong/veranda och cyklarna som är lackade i samma färg som bilen! Bilderna tagna med den stolte ägarens medgivande! Tysk Scaniafantast!

Bilagor

• IMG_922311.jpg
    IMG_922311.jpg
    1,4 MB · Visningar: 273
  • IMG_922211.jpg
    IMG_922211.jpg
    1,5 MB · Visningar: 288
  • IMG_921911.jpg
    IMG_921911.jpg
    770,8 KB · Visningar: 295
  • IMG_921811.jpg
    IMG_921811.jpg
    826,5 KB · Visningar: 296

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Som du tidigare konstaterat, inte konstigt att det blir ont om parkeringsmöjligheter för husbilar när storleken växer till enorma dimensioner.

För övrigt verkar bilen vara väldigt mörk och instängd invändigt med små och få fönster, som bara kompenseras av verandan när vädret så tillåter.

//Michael, medlem

HenkeAls

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
35376
Medlemskap
2025
Som du tidigare konstaterat, inte konstigt att det blir ont om parkeringsmöjligheter för husbilar när storleken växer till enorma dimensioner.

För övrigt verkar bilen vara väldigt mörk och instängd invändigt med små och få fönster, som bara kompenseras av verandan när vädret så tillåter.

//Michael, medlem
Ja du har rätt men längden är ju inte mer än många 3 axliga "normala" husbilar. Vet inte hur den såg ut inuti men det kan ju vara stora och många takfönster som släpper in dagsljus. Vad jag förstod så var de mest ute på olika mässor och då har kanske inte storleken någon betydelse. Förhoppningsvis slipper vi se den och liknande vid någon svensk badplats som fricampare!

Helena & Lasse

HBK Medlem
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
34637
Medlemskap
2025
De har missat dock konstgräsmattan på gavellyften, alltid grönt året om. I övrigt mycket snygg. Kan tänka mig att man har sparat många euro jämfört med inköp av husbil i motsvarande storlek.

Toppen