• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

grill

F

F.d. 52971

Guest
funderar på att köpa ny gasolgrill,verkar vettigt med en liten engångsflaska tacksam för tips m,v,h, jonny

Sv: grill

Jag kan rekomendera denna Gas & Gasolmstarna fast jag inte har använt den ännu.:wideeyed: Grannen har en o den fungerar utmärkt, det är ett galler av teflon o en liten slät plätt att steka ett ägg på.
Att jag inte använt den ännu beror på att jag drabbades av akut snålhetsjuka när jag köpte grillen, o skulle köpa en billigare flaska på Biltema, (som inte passade), men jag är frisk igen o skall inhandla 2 tuber i dag som passar. pris mellan 70- 90 kr per tub
Den är liten o lätt att ha med sig, ligger i en väska. grillens pris 650 kr
:)

Senast redigerad av en moderator:
Sv: grill

Jag köpte denna i en båtbutik 3 km norr om Kungälv (gammla E6) måste kolla hemma vad butiken heter, dom har tuber som passar
www.pinal.se har också sådana
:)

Tillbaka
Toppen