• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Greppa från Rusta

F

F.d. 55334

Guest
Hej vänner,
skulle gärna vilja ha kontakt med den/de som under hösten skaffat Greppa från Rusta, hittar inte tillbaka till inläggen. Har köpt ett Greppa, som funkar hyfsat men får för sig att stanna rätt som det är? Har någon upplevt detsamma och kollat vad det beror på?
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Greppa från Rusta

Lämna tillbaka El-Ändet och få ett nytt , Du har ju Garanti, / Kurt
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55334

Guest
Sv: Greppa från Rusta

Hej alla eventuella Greppa-intresserade,
Det är nog inget fel på mitt Greppa. I dagens 3,5 timmar långa strömavbrott fick den hålla värmesystemets (i huset) cirkulationspump och motorventil igång och även räcka till för kaffebryggaren trots att den ska dra ca 800 W och Greppa enl instr inte ska belastas med mer än 650 W vid kontinuerlig drift. Det verkar som om den måste ha en miniminivå av soppa i tanken för att soppan ska ta sig igenom filtret. Egentligen har vi ett större - och tyngre - elverk för sådana här t men det blev ett tillfälle att prova igen. Jag gillar Greppa för att t o m jag orkar bära det och om än med en viss ansträngning faktiskt också dra igång det (stå stadigt, håll emot på ett hörn av Greppa och ta ett snabbt kliv bakåt, felas armstyrkan får man ta till andra knep men det lyckas inte med alla maskiner).
Ha det gott
Agneta
 
Toppen