• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Grekland - mer än 3 månader

Boldt

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
36643
Medlemskap
2024
Hallå!
Har en fråga kring Grekland och att vara där i mer än 3 månader? Har någon varit här mer än 3 månader men mindre än 6? Har ni då sök för uppehållstillstånd, eller bara chansat på att de inte frågar på vägen ut? Eller kanske åkt ut och in i landet?

Tack för hjälp!
Simon

Som jag ser det så är det ingen som kollar dig... Om du inte har en himla otur... :eek:
Inte ens om du har varit här i flera år så säger gränspolisen inget när man lämnar landet... :swoon:

Visserligen har husbils turismen ökat katastrofalt även här... Första året jag var i Grekland så kunde det gå ett helt år innan jag såg en annan husbil, nu ser jag en ny nästan varje dag.. :eek:

Och precis som i många andra länder så är det så att om man sköter sig... Så retar ingen annan sig på en...

Fri camping är förbjudet i hela Grekland, bra att veta... ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen