• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gratis TV

F

F.d. 5217

Guest
Hej, då vi bor i Spanien på vintern var vi inte intresserade av ett dyrt helårsabbonemang trots att det sitter en parabol på bilen. Jag köpte en runtstrålande båtantenn och köpte en digitalbox för fria kanaler på Jula för 299:- Märke Denver. Döm om vår förvåning när vi testade. kanal 1 tom 11. Discovery, 4 film, 4 fakta, 4 sport. Disney C. Eurosport mm. Allt gratis!
Hälsar Olle

T

Teddi

Guest
Sv: Gratis TV

ligger ute i ett reklamsyfte till den 30-4,,tror ja de va,,

F

F.d. 25023

Guest

Ja! Här i Spanien är de marksända gratis digitalkanalerna många och olika. T.o.m. Paramount filmkanalen började sända ett par veckor sedan!

jag vet inte hur många av dessa är HD-kvalite men det finns flera.

Tala om att vi i Sverige har det lite skralt...

jyrki

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2025

Hej, då vi bor i Spanien på vintern var vi inte intresserade av ett dyrt helårsabbonemang trots att det sitter en parabol på bilen. Jag köpte en runtstrålande båtantenn och köpte en digitalbox för fria kanaler på Jula för 299:- Märke Denver. Döm om vår förvåning när vi testade. kanal 1 tom 11. Discovery, 4 film, 4 fakta, 4 sport. Disney C. Eurosport mm. Allt gratis!
Hälsar Olle
-----------------------------------
Vilken rundstrålande antenn??
Vilka av de rundstrålande antennerna är BRA?
Förmodar att det inte är nån skillnad på båtantenn och husbilsantenn - eller?

Toppen