• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gråvattentank Adriatik Izola

Greger66

HBK Medlem
Kommun
Enköping
HBK-Nr
10921
Medlemskap
2027
Hej
Någon som vet hur man kommer åt att öppna gråvatten tanken i våran Adriatik Izola 697 2006, jag skulle behöva göra rent den inuti, men fattar inte var ev. inspektions lucka finns.

Mvh/Greger

Sv: Gråvattentank Adriatik Izola

Har du kollat under soffan? Om du lyfter bort plymåerna så finns det säkert en plywoodskiva som möjligen är skruvad fast. Under den finns i så fall tanken.

Nej tyvärr, under soffan hittar jag bara färskvattentanken, den ligger i dubbelgolvet om jag fattar rätt, men ingen lucka vad jag kan hitta.

Vi har en izola -08, rengöring av tanken kan du göra om du kryper under bilen och skruvar av det stora locket under gråvattentanken, i vårt fall ett stort, rött lock. Sedan kan du ev spola rent med slang....
Mvh
/Boo

Tillbaka
Toppen