• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gråvattentank Adriatik Izola

Greger66

HBK Medlem
Kommun
Enköping
HBK-Nr
10921
Medlemskap
2027
Hej
Någon som vet hur man kommer åt att öppna gråvatten tanken i våran Adriatik Izola 697 2006, jag skulle behöva göra rent den inuti, men fattar inte var ev. inspektions lucka finns.

Mvh/Greger

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Gråvattentank Adriatik Izola

Har du kollat under soffan? Om du lyfter bort plymåerna så finns det säkert en plywoodskiva som möjligen är skruvad fast. Under den finns i så fall tanken.

Greger66

HBK Medlem
Kommun
Enköping
HBK-Nr
10921
Medlemskap
2027

Nej tyvärr, under soffan hittar jag bara färskvattentanken, den ligger i dubbelgolvet om jag fattar rätt, men ingen lucka vad jag kan hitta.

Boo

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025

Vi har en izola -08, rengöring av tanken kan du göra om du kryper under bilen och skruvar av det stora locket under gråvattentanken, i vårt fall ett stort, rött lock. Sedan kan du ev spola rent med slang....
Mvh
/Boo

Toppen