Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej, detta "problem" är specifikt för USAs GPS. Och beror egentligen på slö&slapp programmering i mottagarna. Kusin till Y2K.GLONASS påverkas väl inte??
Baskunskap/Reservfunktion när våra eminenta navigerings system fallerar.Kartor? Vad är det ?
;-)
Kartor? Vad är det ?
;-)
Det är inte sattellitdelen som ev. kommer att fallera, det är dåligt konstruerade mottagare. Och hyfsat många av de som var med i branchen för 20 år sedan har nog lärt sej läxan, jag tror inte t.ex. min Garmin ibilen kommer att göra en kullerbytta.Det är väl klart att GPS/DGPS inte kommer att fallera. Systemet är amerikanskt, egentligen framtaget för den amerikanska militären & sedan släppt så att alla kan använda detta. Om amerikansk militär styr/kontrollerar mycket i sin verksamhet världen över med detta system så lär dom inte acceptera att systemet "ballar ur".
Vägskyltar är ännu bättre.Baskunskap/Reservfunktion när våra eminenta navigerings system fallerar.
Med karta och kompass och klocka går det nästan lika bra ta sig mellan A och B.