• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

GPS

• Startad av Startad av F.d. 50103
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 50103

Guest
Hej! Har en Garmin Colorado 300, som jag haft i båten. Nu tänkte jag höra med Er om vilket som kan va bästom man är på vägarna. Skall jag köpa cd:n, City Navigator® Europe NT eller är Europe microSD™/SD™ card, bättre? Vad tror Ni?
MvH rlundkvist

Sv: GPS

Du menar att du ska ha Coloradon 300 som GPS-navigator i bilen?
Jag har använt en Europakarta i min Colorado 300 och använder den oxå till Geocaching.
Fungerar perfekt när man får lite kläm på det.
Har den liggande löst på ett SD-kort som kan kopieras vid behov.

Hej Peder/Tack för svaret, kan kopieras låter väldigt intressant, speciellt som det inte är så långt till Färgelanda från Uda/kunde va kul att se hur det ser ut innan man ev. köper Garmins cd för 1295:- alt. sd kort för 1195:-/Hälsningar Rolf!

Hej Rolf

Tar med mig GPS-en till Uddevalla i morgon (ons) för jag är på Äsperödsskolan i morgon.
Ring mig på mobilen så kan jag stanna till hos er på vägen hem beroende på när ni är hemma.

Hej Peder!
Låter toppen, jag är i Kungälv i morgon men kan förmodligen vara hemmavid 16-tiden. Om inte annat är frun hemma hela dagen och jag ringer Dig vid lunchtid imorgon, så avtalar vi närmare vad som är lämpligt för Dej! Vi bor i närheten av Äsperödsskolan, Sixtens Shellmack på Västgötavägen kanske kunde vara lämplig mötesplats.
Vi höres/mvh Rolf

Tillbaka
Toppen