Yngve o Susanne
HBK Medlem
Hej alla glada sommarfirare!
Vi är i Toscana med omnejd.
Ja nu till detta trevliga med vårat kära väder, vi har det väldigt varmt runt 36 och i går kväll kl 24 var det 25,skönt men varmt
Alla data experter kan ni hjälpa mig med GPS nuvi660fm?
Bilden på skärmen har börjat krångla.
Vid uppstarta har jag ingen bild men fäller jag upp antenn och stänger denna då kommer bilden. Försöker jag sedan att dra bilden ex. åt sidan följer bilden inte med.
Uppför sig lika dant när man åker ingen bild men Ingrid berättar hela tiden om resvägen.
Vid uppstart ett meddelande om att den inte kan öppna kartan, men GPS funkade vid resan från Karlskoga även med felmeddelandet.
Kan man göra en backuppskiva innan man reser?
Någon som kan hjälpa oss?
Go fortsättning på sommaren.
cool:
Vi är i Toscana med omnejd.
Ja nu till detta trevliga med vårat kära väder, vi har det väldigt varmt runt 36 och i går kväll kl 24 var det 25,skönt men varmt
Alla data experter kan ni hjälpa mig med GPS nuvi660fm?
Bilden på skärmen har börjat krångla.
Vid uppstarta har jag ingen bild men fäller jag upp antenn och stänger denna då kommer bilden. Försöker jag sedan att dra bilden ex. åt sidan följer bilden inte med.
Uppför sig lika dant när man åker ingen bild men Ingrid berättar hela tiden om resvägen.
Vid uppstart ett meddelande om att den inte kan öppna kartan, men GPS funkade vid resan från Karlskoga även med felmeddelandet.
Kan man göra en backuppskiva innan man reser?
Någon som kan hjälpa oss?
Go fortsättning på sommaren.