• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

GPS i IPhone ?

F

F.d. 53392

Guest
Sv: GPS i IPhone ?

Hej,

Har din iPad 3 mini 3/4G, alltså plats för ett sim-kort så har den inbyggd GPS som fungerar med navigeringsappar. Har den inte SIM-kort så har den inte GPS.

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Sv: GPS i IPhone ?

Jag har använt en sån här kopplad via bluetooth till min Ipad 2. Det har fungerat utmärkt sedan tidigt i våras. Är den fulladdad kan man placera den riktigt bra, t ex under takluckan. Det finns bra kartappar, både gratis och som man köper. Beror på hur bra man vill ha den. Finns här i lite olika trådar. Det jag har märkt på någon är att den inte håller sig på vägen om man inte har programmerat in ett resmål.
Dual XGPS150A Universal Bluetooth GPS Receiver
Rekomenderar att ni söker så ni får upp fler handlare eftersom priserna varierar. Dessutom fraktkostnad och tid.

Senast ändrad:
Toppen