• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gps erbjudande

Chrichan

FD HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
8330
Medlemskap
2021
Jag har försökt köpa den navigator som vi har fått erbjudande om. Enda butiken som hade den i lager var I Halmstad. På resa ner till Skåna tog jag en lite omväg för att vara säker på att få ett ex. Den modellen som jag "fick" var en Navigon 70 Plus Live. Är det rätt navigator? I prospektet står det Navigon Premium Live.
Stannar över natten här i Halmstad.

Hoppas att jag kan få ett snabbt svar, om det är så att någon vet vad det för skillnad på dessa modeller.

Tackar på förhand.

Chrichan 8330
 

Chrichan

FD HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
8330
Medlemskap
2021
Sv: Gps erbjudande

Tack för beskedet, om vilken Gps som är den riktiga. Jag fick byta även om jag var tvungen att visa erbjudandet på vår hemsida. Jag fick betalA 300 Kr extra för bla. inläggning av fartkamror. Så här i efterhand känns det som att jag betalade föt något jag inte hade behövt köpt.

Mvh Chrichan 8330
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Gps erbjudande

Tack för beskedet, om vilken Gps som är den riktiga. Jag fick byta även om jag var tvungen att visa erbjudandet på vår hemsida. Jag fick betalA 300 Kr extra för bla. inläggning av fartkamror. Så här i efterhand känns det som att jag betalade föt något jag inte hade behövt köpt.

Mvh Chrichan 8330

Är inte fartkameror redan inlagda?
På Navigons app för smartphones finns de redan även om de är överflödiga eftersom appen varnar för hastighetsöverträdelser.
 
Toppen