• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

GPI till Garmin Camper 780

HasseRoth

HBK Medlem
Inlägg
141
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
3840
Medlemskap
2024
Hej, Idag införskaffade jag en ny Garmin och tänkte ladda in husbilsplatserna med GPI fil från hemsidan, står att filen med bilder ska vara ca 500mb stor,men nedladdad står det att den endast är 789kb. vad gör jag för fel??
 

håkansson2

HBK Medlem
Inlägg
1.574
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Har ny Garmin 780 och tänkte mig hämta senaste filen av husbilsplatser här på HBK.

Jag har letat, och jag har letat men hittar ingen fil! Har letat i menyerna, fram och tillbaks, upp och ned och hit och dit, letat under husbilsplatser, letat under förmåner och filer. Har letat över hela framsidan av forum och av andra sidor men ingenstans! Att plocka hem filen med husbilsplatser att lägga in på mitt SD-kort har aldrig varit några problem tidigare. Orkar inte mer.... Var har ni gömt den? Snälla: HJÄLP MIG!

Hej Hej. precis efter att jag skrivit detta gick ur forumsidan och till "Hem" i menyn. Där fanns något. Skall kolla där......
 

håkansson2

HBK Medlem
Inlägg
1.574
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Tack! Jag hittade den men inte där jag kunde föreställa mig att den borde finnas. Finns många olika sätt att se på logiskt tänkesätt. :D
 
Toppen