• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

GoogleTV Cloud Stick

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Någon med erfarenhet av GoogleTV Cloud Stick som kan svara på om den fungerar bra för TV streaming?
Prismässigt ett trevligt alternativ till Smart TV.

Har Apple TV som fungerar bra men är för begränsad om man inte jailbreakar den och det ledsnar man snart på att böka med.

F

F.d. 4220

Guest
Sv: GoogleTV Cloud Stick

Har Apple TV som fungerar bra men är för begränsad om man inte jailbreakar den och det ledsnar man snart på att böka med.

Gör man? Jag har gjort det två gånger och nu efteråt undrar jag lite varför jag gjorde det andra gången...
Det enda att komma ihåg är väl att stänga av påminnelserna om uppdateringar. Då slipper man riskera att det smiter in en uppdatering av bara farten.
Min funkar perfekt med XBMC, det är det enda jag använder regelbundet.

Men nog verkar GoogleTV Cloud Stick vara som en praktisk liten sak, till ett bra pris. Finns den att få tag i Sverige (eller Europa) än? Eller är det US som gäller?
(har bara snabbgooglat)

//Stefan

Toppen