• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Google Earth

• Startad av Startad av F.d. 52994
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 52994

Guest
Hjälp mitt Google Earth har helt plötsligt försvunnit från datorn. Jag försöker att ladda ner det på nytt men det går inte, vad kan de vara för fel ? Är det någon fler som har stött på samma problem. Tacksam för hjälp
Mvh Curtan

Sv: Google Earth

Se om du har den i kontrollpanelet installerte programmer, fjern den der så skulle det gå å installere på nytt.

Tack Knut nu funkar det, men jag förstår fortfarande inte varför den försvann från skrivbordet? Ha en bra sommar, kanske vi ses i Bolnuevo till vintern:):)

curtan vi kommer ikke til Bolnuevo til vinteren - reiser til Australia allerede i oktober med retur i april. Så om noen lurer på hvor vi er så er svaret "down under".

Tillbaka
Toppen