• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

God Jul alla husbilsdjur!!!

F

F.d. 3067

Guest
Gristrollen + kattorna vill önska alla andra husbils djur en riktigt skön jul med många å långa promenader och goda julklappar.

Celina, Isa + kattor

Ps. även god jul till alla hussar och mattar Ds.
 

Bilagor

  • 20071222122.jpg
    20071222122.jpg
    545,2 KB · Visningar: 3
  • 20080101153.jpg
    20080101153.jpg
    635,1 KB · Visningar: 2
Senast redigerad av en moderator:
H

hianders

Guest
Sv: God Jul alla husbilsdjur!!!

Grabbarna Grus, d v s Hobbe, Hampus, Simon och Teddi önskar alla husbilsdjurkompisar en riktigt God Jul (kanske det ramlar ner en liten skinkbit?!!) och en skott- & skjutfri nyårsafton samt ett Gott Nytt Djurår!! Vi ses väl på någon husbilsträff i vår/sommar/höst 2009?!

Grabbarna Grus i Krylbo, Dalarna
 

maro

HBK Medlem
Inlägg
946
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: God Jul alla husbilsdjur!!!

Wille önskar också en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År till alla sina husbilsdjurkompisar.

Han har nu börjat hämta sig efter att ha ätit upp en talgboll som jag hade lagt innanför dörren som jag sedan skulle gett till fåglarna.

Marie:santa-3-icon::dog:
 
F

F.d. 29772

Guest
Sv: God Jul alla husbilsdjur!!!

Ja mina vänner nu väntar vi bara på nästa tur med husbilen. Ni förstår där får vi ligga mjukt och gott i sofforna, inte på hårda golvet som hemma. I husbilen får matte vänligt och snällt gärna med mutor be oss hoppa ner så att hon kan få plats att sitta åtminstonde när hon ska äta.

Dessutom har matte och husse all tid i världen med oss när vi är i husbilen så det gillar vi mest. Vi har av flockledarnas resonemang förstått att det blir 2 turer med husbilen (yppiie!!!) innan de ska börja jobba igen, nyår på ett smällarfritt ställe eftersom en av oss hyperventilerar av smällare. Sen ska vi visst till Göteborg och besöka/delta på My Dog en av Sveriges största hundutställningar.

:santa-3-icon: God Jul & Gott Nytt År
önskar
Sobrina, Yava, Vilda och Jazza
med flockledare

hundarna_002_liten.jpg
 
Toppen