• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gnäll

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025
Har försökt att få lite intresse av husbilsklubbens medlemmar angående fuktmätare. Det var 1 som gav ett förslag på lämplig mätare. Ville gärna ha in fler förslag för att lämna till tidningen.. Men det verkar inte vara något stort intresse för det här med att testa fuktmätare. Trots att fukten är vår största fiende. Att använda en fuktmätare kräver kunskaper. Det är inte bara att köpa en och sedan tro att värdena man får fram är de verkliga värdena. Men som sagt inget större intresse. Men när någon skriver om gemensamma inköp. Då helt plötsligt finns ett engagemang. Där jag upplever att man VILL tolka Lasses inlägg som negativt. Det är ett fritt forum där alla skall få tycka och skriva som de upplever saker. Det är bra men ibland så blir man less på dessa inlägg. Det här är vad jag tycker

F

F.d. 3088

Guest
Sv: Gnäll

Finns en tidigare tråd om fuktmätare kanske därför intresset var svalt.
Personligen har jag inte läst ditt inlägg om fuktmätare vore ju bra om du la in en länk till den så kanske du får lite svar.
Vad anbelanger tråden om gemensamma inköp (där jag har skrivit en del) där du skriver "Där jag upplever att man VILL tolka Lasses inlägg som negativt" Ordet VILL får du gärna utveckla :confused: Det är väll så här att någon eller några tolkar hans inlägg olika, vilket händer i samtliga trådar att vi tolkar saker olika.

Gurra

Toppen