• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Glömd bluetooth-anslutning i iPhone4

ThomasA

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2025
Är det någon solvet hur man aktiverar en glömd bluetooth-anslutning i iPhone4? Har av misstag reaktiverat bluetooth. Tacksam för tips.

ThomasA

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2025
Sv: Glömd bluetooth-anslutning i iPhone4

Det handlar inte om detta. Både WiFi och Bluetooth är aktiverade under Inställningar. Jag har av misstag "glömt" den enhet som tidigare visade sig i listan för bluetooth-enheter. Vad jag förstår har jag sagt till iPhone4 att Inte bry sig om den MAC-adress som, i mitt fall, iPad Air har. Detta gör att jag inte kan ansluta min padda. Det måste finnas en möjlighet att aktivera MAC-adressen igen. Vet bara inte hur.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Eller sätt fingret längst ned och dra uppåt!
Snabbläge för inställningar

ViJa

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
15908
Medlemskap
2025

Blev nyfiken och valde "glöm" för att hamna i det läge jag tror att du är.
Sedan valde jag internetdelning på iphone och när den "snurrat" lite dyker frågan upp om jag vill parkoppla på både iPad och iphone, svarar "Ja" och därefter var jag tillbaka på banan.
Värt ett försök:)
/Jan-Åke

ThomasA

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2025

ViJa.
Stort tack för tipset. Det gick att ansluta paddan via Internetdelning, så problemet är delvis löst. Dock kommer inte paddan upp i bluetooth kopplingen. Den känns inte igen av iPhone. Men som sagt, problemet är tills vidare löst. Stort tack än en gång.
//Thomas

Toppen