• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gilla goa muskelbilar

• Startad av Startad av F.d. 3088
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 3088

Guest
Hela Hovrättstorget här utanför i Jönköping är fullt av muskelbilar (kör vättern runt) :D:music-icon:
Nästa anhalt är karlsborg där övernattning sker, sevärt

Gurra

Sv: Gilla goa muskelbilar

Hello, det gör jag också, fast de skall vara Engelska och heta Austin Cooper S:rolleyes:
Anders som retas lite;)

Och
,det gör vi med, men tyvärr är vi långt därifrån. Vi åker alltid med våran chewa på Power Big Meet Västerås och Classic car week i Rättvik + flera andra träffar då det passar oss
Zodiac HBK373

Och
,det gör vi med, men tyvärr är vi långt därifrån. Vi åker alltid med våran chewa på Power Big Meet Västerås och Classic car week i Rättvik + flera andra träffar då det passar oss
Zodiac HBK373
I Varberg är det denna helgen wheels and wings. Har aldrig varit där men hört av grannar att det är en toppenträff för entusiaterna.
Anne-Louise

Tillbaka
Toppen