• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gastherm gasolpanna

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Chassiefabrikat: Peugeot
Årsmodell Chassie: 1999
Husbilsfabrikat: Eget Bygge
Årsmodell Husbil: 1999
Ämnesområde: Gasol
Hej! Vet någon på detta forum var man kan få service på en Gastherm gasolpanna? Den finns huvudsakligen i båtar, men en och annan sådan panna har också hamnat i husbilar. Jättetacksam för svar!
Mvh
Jappe

Kontakta:

GASTHERM AB
Sunnorpsgatan 7
582 73 Linköping
Tel 013-10 15 25
Fax 013-10 15 80

Tala med
Lars Bruce
eller
Kent Petterssonn
gastherm.ab@swipnet.se

De kan nog svara på närmaste Serviceverkstad.
Det går att skicka värmaren till dem för service också.

Tack Håkan, för ditt snabba svar! Tyvärr la´ Gastherm i Linköping ner verksamheten 2004, men via en telefonsvarare hänvisade dom till annan firma, men där var det semesterstängt, naturligtvis o.s.v., men jag ger inte upp i första taget.
Jappe

Till slut hittade jag till Plastmodeller i Trollhättan, där Nisse m.fl. hjälpte mig med pannan och nu fungerar den glimrande! Har ni gasolproblem i närheten av Trollhättan, så åk till Nisse och (vad jag tror) hans firma, så får ni säkert hjälp!
30 år i branschen + mycket trevligt bemötande, gjorde mig glad!
Jappe

Tillbaka
Toppen