• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasolfyllning finns någon lista?

• Startad av Startad av F.d. 58674
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 58674

Guest
Det finns massor av trådar som rör byte av gasolflaskor, fyllning av gasolflaskor m.m.
Finns det någon lista med alla gasolställen samlade i bokstavsordning efter ort?

Sv: Gasolfyllning finns någon lista?

Det vill kag också ha!
Ofta när man reser så tar gasen slut....var hittar man då närmsta fyllningsställe?

Det finns en fil som heter Gasolföretag.KML - öppnar en karta över Gasolföretag i Sverige i Google Earth.

MEN - jag misslyckades med att bifoga den. KML fil kan tydligen inte bifogas inlägg här - Säger att det är en ogiltig fil. Kanske någon Webbare kan förklara hur man gör (om det går),

Nu ska det gå att bifoga filen säger webbarna - gör ett försök.

Bilagor

Senast redigerad av en moderator:

Jag har en lista över tankstationer för Motorgas (LPG) i -GPX format men det var kanske fyllning av vanliga flaskor du var ute efter.

Kan du kanske länka till den listan?

Nu gick det att bifoga filen som öppnar en karta i Google Earth - antar att den måste vara installerad för att det ska funka....

Bilagor

Gasolfilen som tycks något ofullständig kan importeras till POIViewer och finns här:
http://www.bissman.se/kml/gasol.kml

photo-791156.jpg

Hej,
Fyllde Gasol i Karlstad på Gasolfyllarna, 289Kr för 11 kg.
Fjärrviksvägen 6 Karlstad
Tel 054 7745044
Detta företag finns på ett flertal platser i sverige, sök på Gasolfyllarna.se

Hej. Vi fyller lösvikt i Trollhättan hos CRM Caravanservice Ljungvägen 5 461 37 Trollhättan. Pris 289:-
i somras. Fyller även Spanska flaskor.

Mvh. Avo

Tillbaka
Toppen