• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasolbesiktning

Kennet & Catti

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
1552
Medlemskap
2025
Hej !
Jag var och besiktade husbilen i fredags den 19/4 på Opus bilprovning i Timrå. Beställde gasolbesiktning samtidigt som jag alltid gjort tidigare i samband med besiktning, men till min förvåning sa killen att de inte hade kunskap att utföra detta och bad mig vända mig till husvagns firma att utföra detta.

Dåligt !:mad:

KaMa1

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
8710
Medlemskap
2025
Sv: Gasolbesiktning

Konstigt,den utrustningen med manometer/trycksättning är ju inte så komplicerad...

Var hos bilprovningen i Mjölby för fjorton dar sedan,inga problem...

Senast ändrad:

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025

Åkte som vanligt till bilprovningen och där var det inga problem så dom är nog bra dom gamla och beprövade "bilprovarna". Har tagit ett beslut att vi kommer att stanna kvar som kund hos Bilprovningen.

Bettan o Bertil

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
8979
Medlemskap
2025

Jag besiktigade min bil i fredags på Opus i Kisa, inga problem alls med provtryckningen. I kisa är det samma besiktningsman som tidigare och de är kanonbra. Hade besiktningsdag då jag även hade bilkärran inne. Nästa vecka blir det sonetten och trubbnosen.

D

Deleted member 11118

Guest

Besiktigade min husbil i Landskrona i förra veckan (alltid besiktikat mina bilar där) mycket trevlig personal och de gjorde gasolbesiktning.

Toppen