Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nu är priset 18 kr/ litern i Sverige. Betalade 9 kr i Frankrike…….Hm . ....
11kg gasol på Byggmax ..499:-...
11kg här i Spanien 160:-....
Och nu är det ju inte så att man behövde köra o hämta den ...beställt på nätet o bilen stannade vid grinden till campingen...Visa bilaga 241569
Inte jag som säljer.....trodde det framgick?.Nice. Kan man beställa 10 flaskor hit av dig?![]()
Nej. Köpte propan.Kan det vara Butangas?
Källa på det?Det är väl billig rysk gas
Håller med. Källa... upp till bevis.Källa på det?
Nu visar du oss den justeringen som var aktuellt i november 2024. Har du dagens pris? (2025-09-30)Jag skulle satsa på att prisskillnader beror på statliga regleringar i Spanien.
![]()
Gasen i Spanien blir dyrare - Hej! Spanien
Priset på gas ses över varannan månad och i morgon tisdagen den 19 november 2024 är det dags för enhejspanien.com
Du kan kanske googla fram den och delge oss andra. Vi är alla tacksamma för det...Nu visar du oss den justeringen som var aktuellt i november 2024. Har du dagens pris? (2025-09-30)
Kollade nyss, cepsa i region san javier/ los alcacares tar för en p12 ca 200 sekDu kan kanske googla fram den och delge oss andra. Vi är alla tacksamma för det...
Jo, ringde alldeles nyss till santiago de la ribera (den stora ställplatsen) . Spansk bytesflaska kostar 19€, fyllning av icke spansk flaska 21€Kollade nyss, cepsa i region san javier/ los alcacares tar för en p12 ca 200 sek