• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasol i Tyskland

• Startad av Startad av tompaline
  • Startdatum Startdatum
T

tompaline

Guest
Är det någon som vet var man kan fylla gasol i Tyskland från Putgarden o neråt Kassel??

Sv: Gasol i Tyskland

Hos Bernt Johannsen i Burg. Ligger längst in i hamnen. Fyllde en tysk 5 kg tub förra veckan. 7,5 €
Firma Johannsen Flüssiggas -
Hafenstraße 63
DE - 23769 Fehmarn
Telefon: 04371/2363
Telefax: 04371/9344

Där kan du även fylla svenska flaskor.Han tar betalt efter hur mycket han fyller på.Flaskorna vägs alltså före och efter fyllning.Tom P11 kostar ca:14 euro.Enda nackdelen med Bernt J är vägen dit!!!Kullersten.:mad:
Anders.B:)

Du/Jag glömde att man får köra på smala vägar med allé som man tror tar i taket, men det är inga problem. Snålt om plats om man möter en stor lastbil.

Tack för infot. ! Tror du han kan ha öppet på Lördag/Söndag?

mvh Tommy

Jag tror att han stänger 14.00 på lördag,söndag stängt.Det kan vara så att han har öppet längre nu på sommaren.
Anders.B:)

Truma Trumatic Servicepartner

Klicka på Impressum/Ahnfahrt
Så har du en karta.
För något år sedan hade han dessa öppettider:
må-fr 08.00-18.00
lö 08.00-14.00
sö 09.00-12.00

Tiderna gäller under perioden 15 mars till 30 september

Om de gäller idag vet jag inte. Ring och fråga. Tel.nr står på hemsidan.

Tillbaka
Toppen