• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasol i Åhus

Ronnie 690

HBK Medlem
Inlägg
143
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
690
Medlemskap
2025
Hej

Är du i Åhus kostar gasolen 160 kr för en P11, har du inte tom tub fylls din tub och du betalar vad som går i den!!

Kommer du från Kristianstad tar du första rondellen höger, efter ca 2-3 km ser du Gasolskylten på vänster sida, kommer du söder ifrån tar du andra rondellen vänster och sedan ca 2-3 km, på vänster sida du gasolskylten.


Hälsar Ronnie
HBK 690
 

CarthagoAnders

HBK Medlem
Inlägg
829
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2024
Sv: Gasol i Åhus

det finns två ställen i Åhus för gasol
Gasoltjänst i Åhus och Åhus Gas och Värmeprodukter
dom ligger utefter den väg som Swift beskriver med ca 500meter mellanrum
samma pris på båda ställena!
 

Lennart

HBK Medlem
Inlägg
75
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
470
Medlemskap
2024
Sv: Gasol i Åhus

Det verkar vara lönsamt att ha koll på gasolpriserna. Jag betalade 416:- på OKQ8 i Torshälla i söndags. Måhända sommarens högsta notering? Tyvärr frågade jag inte vad det skulle kosta utan bytte P11:an först. Kommenterade dock det höga priset med att jag hade för mig att jag sett ett pris på ca 260:-, fick till svar att AGA nyligen höjt priset.
 
G

Göran T625

Guest
Sv: Gasol i Åhus

I går var jag inne på ÖP-Energi i Linköping och bytte miona PK10-or. Pris 190.-/st. Bra tycker jag när "vår" järnhandlare tar ca. 400.-/st exkl. moms!!!!!!!

HB-hälsningar

Göran 292
 

Zodiac

HBK Medlem
Inlägg
110
Kommun
Avesta
HBK-Nr
373
Medlemskap
2024
Sv: Gasol i Åhus

Hej
håller med er andra att man bör nog hålla koll på gasolpriserna på olika ställen. Betalade för en P11, 485:- på Preem vid Brahehus och då använde jag mitt, Preems konto kort där ändå... dessutom blev vi dåligt behandlade där denna gång det var under semesterperioden, men har man ett serviceyrke kan man ju vara trevlig ändå.
Kommer iallafall inte att varken tanka där eller byta gasol får se till att man har bränsle när man ska åka förbi stälet.

Vet inte om jag ska kalla mig för lång tjurig men jag skrev och klagade vilket jag fick ett snabbt svar och så ringde dom upp mig och bad om ursät, men jag tyckte inte om det iallafall.

Hejdå från en sk långttjurig Phoenix:mad: :wink:
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Gasol i Åhus

Listan är uppdaterad med de senaste gasolpriserna.

Om det är någon som vet var det är billig gasol så sänd mig ett meddelande så lägger jag in senaste prisuppgifterna i listan.

Ha de
 

Curt & Anna-Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
440
Kommun
Myresjö
HBK-Nr
669
Medlemskap
2022
Sv: Gasol i Åhus

Hej!
I går fyllde jag en halvtom flaska i Mönsterås. Fortfarande 20:- kg. Om någon undrar var detta ligger så är det söderut på E22:an i Mönsterås. Där den kustnära vägen går in till Timmernabben. Det ligger också ett pampigt matställe där.
Jag har också bytt gasol på Nerikes camp i Örebro (Mosåsvägen) dom tog 295:-.

Campinghälsningar Curt.
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: Gasol i Åhus


Super bra ! Mycket penngar att spar genom att alltid toppa upp flaskorna om man passerar Åhus. Är man Åhus kan man ju passa å att köpa VVS produkter på Rinkaby rör , också detta till bra priser!
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.654
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Gasol i Åhus

Jag fyllde P11 idag hos Gasoltjänst i Åhus 150:-
Flötövägen (söder om) mellan Åhus och Kristianstad (via N.Åsum).
Exakt position N55.55.50 E14.15.33

PS Det finns en fyllare till, Åhus Gas, på samma gata
 
Senast ändrad:
Toppen