• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasfyllning i Portugal ?

F

F.d. 50029

Guest
Hej alla husbilsvänner! Jag är övertygad om att det finns några som vet var i Portugal man kan få sina svenska flaskor fyllda. Jag tänker då i första hand på när man kommer in i landet norrifrån. Jag har fyllt gas tidigare i Vila Real / Algarve nära gränsen till Spanien. bosset

Sv: Gasfyllning i Portugal ?

Det går stadig på Blåelefanten for 3 dage siden

Erik

Det går stadig på Blåelefanten for 3 dage siden

Erik
Tack för ett snabbt engagemang,Oskar-543! När du skriver Blåelefanten ,är det så att du menar att det gäller hela Portugal eller bara speciellt den i Vila-Real nere på Algarve-kusten. I såfall kanske du vet hur man hittar dem? Mh bosset

Blå elefanten är egentligen en tvättstation, så jag tror att den i Villa Real St Antonio är ett undantag.

Sedan finns GPL i Quelfes som ligger nordost om Olhão. Där tankar dom alla flaskor. Jag betalade i veckan 17€ för en tysk P11. Vägbeskrivning finns i en annan tråd.

I norr vet jag inte var man kan tanka gas.

Tillbaka
Toppen