• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Garmin NuLink 2390 europa

F

F.d. 6185

Guest
Hej
Står i valet att köpa en ny Gps.
Har en Garmin sen tidigare och det ska bli en ny av samma märke.
Men funderingen jag har är om någon har info om vilka länder som verkligen ingår?
Står att det är 45 länder men hur jag än letar på nätet så hittar jag inte vilka 45 det är.
Vi skall åka åt Slovenien och kanske lite mer åt öst och då kan det ju va kul om dessa delat ingår i dom 45 :oops:

Någon som vet?

Kram på er alla :wink:

K

Kimobo

Guest
Sv: Garmin NuLink 2390 europa

Har en Garmin Nüvi 3590 LMT och dit fick jag in alla 45 länderna först när jag gjorde första uppdateringen av kartorna.

F

F.d. 6185

Guest

Du har ingen info vilka länder som ingick?

K

Kimobo

Guest

Europa (ej EU) består av 46 stater och där ingår även de små s.s. Monaco,
Andorra, San Remo. Alla stater som helt eller delvis ligger på Balkanhalvön ingår i Garmins ALL EUROPE som jag fick in i min Garmin vid uppdateringen. Kolla in Europa - Wikipedia
Garmin har även en mycket snabb och bra support.
Lycka till och Gott Nytt År !

Leif

F

F.d. 6185

Guest

Tackar Kimobo
De där med snabb support e nog bra om man hittar den men de beror på mej :wink:
Kikade på wikipedia å då verkar de allt va så att mina små "östländer" ingår i detta.
Tack för hjälpen.
Gott nytt år Leif å alla andra åxå

Toppen