• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Garmin 3790T

F

F.d. 4618

Guest
Hej.

Har lite funderingar på att köpa Garmin 3790T gps. Har en gammal Garmin 760 idag med gamla kartor och är nöjd med Garmin i övrigt. Någon med erfarenhet av denna här?

Min fundering är om jag behöver minneskort och i så fall vilket och hur stort? Tänker lägga in poi från klubben bl.a. Tacksam för tips.

Köper samtidigt livslång kartuppdateringar.

Kerstin

F

F.d. 25023

Guest
Sv: Garmin 3790T

Vi har både den gamla 660 och nya 3790:an.

Nu efter alla SW-uppdateringarna börjar 3790 bli verkligen bra! I början hade den lite problem att hitta lika bra vägar som 660, i dag är den bättre. Efter att Carnival, här på klubben fick Garmin att få 3790 visa bilderna på HBK's ställplatser är nog 3790 den enda GPS vi kan tänka oss att ha!

Vi har laddat in alla ställplatserna från HBK, Bordatlas, franska, italienska, spanska & portugisiska klubbar plus en massa annat nyttigt som följer med Carnival's filer och behöver inget extraminne. Vi har inte ens tänkt på detta.

Lycka till
anita&jyrki

Toppen