• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Garage tips, tack!

VouleAnn

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
38035
Medlemskap
2025
Tips på/bilder hur man stuvar i garage till en Adria Supreme för sina saker: typ stolar/bord/golfbagar, nödvändiga prylar att införskaffa till garaget

Roland L

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
2780
Medlemskap
2025
Tips på/bilder hur man stuvar i garage till en Adria Supreme för sina saker: typ stolar/bord/golfbagar, nödvändiga prylar att införskaffa till garaget
Skenor till fästöglor. Lastbehovet kommer att variera med tiden. Fästöglor och spännremmar fungerar nästan alltid. Plastbackar med lock duger till mycket.

Thomas Werner

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
30264
Medlemskap
2026
Jag har gjort som många andra, lagt in ett extragolv så jag kan stoppa undan endera bordet eller stolarna därunder. För förvaring köpte jag de grå stapelbara plastlådorna som finns på bl a Bauhaus Köpte i ett par olika höjder och staplar dom. Var för snål för att investera i ett hyllsystem med utdragbara skenor…

IMG_3480.jpeg

Toppen