Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är en tak duk som andasRäcker ventilationen till?
Knepigt att en bit plastpresenning ska skydda bättre än originaltaket.
Tänk om man skulle behöva göra detta på personbilen en bekant granne kvinna har ju satt på en presenning på taket blir ju kul när det blir minusgrader och snörena fryser fast. Har haft en sån presenning i 5 år står i garderoben aldrig öppnad originalförpackning.
Knepigt att en bit plastpresenning ska skydda bättre än originaltaket.
Tänk om man skulle behöva göra detta på personbilen en bekant granne kvinna har ju satt på en presenning på taket blir ju kul när det blir minusgrader och snörena fryser fast. Har haft en sån presenning i 5 år står i garderoben aldrig öppnad originalförpackning.
Snyggt och bra!Så här gjorde vi .
Vi gjorde skräddarsydda, egentillverkade takstolar i hård skumplast
Sen e de ”KNEPIGT” att en del sitter inne med hela sanningen, trotts att det bevisligen finns dom som gjort något och lyckats bra.Trådskaparen vill dela med sig av hur han gjort.
Varför ska det alltid ifrågasättas?
Om du istället hade haft något konkret råd eller tips om installationen, både positivt eller negativt, så är det ok.
Nu har du tagit död på en tråd som kanske många hade varit intresserade av att veta mer om.
Då låter du bara bli, inget att göra nån stor sak av.Låter inte som något för mej blir ju ingen underhållsladdning från solpaneler.
Det är väl en stor skillnad på ett vanligt personbilstak och taket på en husbil som är skarvat mot väggar, och hytt och som ofta har 4-5 luckor som ska hålla tätt.Knepigt att en bit plastpresenning ska skydda bättre än originaltaket.
Jag brukar googla när jag undrar var en ort liggerFjollträsk ligger det i Östergötland ?
Trams!Låter inte som något för mej blir ju ingen underhållsladdning från solpaneler.